4 från idag

2015-05-03

Idag vaknade jag upp i båten till sol och fint väder, riktigt härligt. Startade dagen med att gå en promenad tillsammans med familjen på ön som blev ca 8km. Därefter satt jag och solade i någon timme innan vi började segla tillbaka mot hamnen. Sen vi kom hem har jag suttit med näsan i fysikboken och försökt plugga in det sista inför provet imorgon. Jag blir så uppstressad av prov och känner mig lätt pressad till att få bra betyg så usch för prov säger jag bara. Nu ska jag försöka ta det lite lugnt innan det är dags för att sova, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Ser superhärligt ut!

2015-05-04 @ 18:27:34
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0