Siluett

2013-07-31


Två bilder från en underbar kväll i mitten av juli, kan inte fatta att det är augusti imorgon. Tiden går alldeles för snabbt.



Balloons

2013-07-30


Elins och min photoshoot med ballonger för några veckor sen, vad tycks?



Idiwa.se

2013-07-30


Kikade in på idiwa och hittade massor av fina skal, jag måste verkligen köpa något nytt! Dem har massor av olika skal men även andra saker. T.ex Designade iphone 5 skal av Malin Wallberg och tillbehör till Sony Tablet Z
 
Sponsrat inlägg
 



Blue

2013-07-29

 
 
Båda bilderna finns i headern men kände för att ladda upp dem i lite större format, kommer även ett inlägg med lite mer detaljer snart.
 



Cozy

2013-07-29

 
 

Idag spenderas dagen på sängen tillsammans med datorn, mobilen och en skål med choklad. Har redan tittat på några avsnitt av lite olika serier och nu så ska jag kolla på ett avsnitt OC. Om jag orkar ikväll så ska jag ta en springtur annars ligger jag nog kvar här i stort sätt hela dagen lat som jag är..
 
 



Överrasknings Bröllop

2013-07-27

Idag åkte vi till vad vi trodde var en överrasknings fest men så visade det sig att det var en bröllopsfest. Det var pappas morbror som hade gift sig så ett stort grattis till dem! Det blev en riktigt trevlig eftermiddag med släktingar som man tyvärr inte träffar särsklt ofta. Det blev även en del tävlingar och annat kul. Nu är det dax att sova eftersom jag måste upp tidigt imorgon då min kusin ska konfirmeras.
 
Blev ingen bild på brudparet men här kommer det en bild från en av tävlingarna.
 



Linus

2013-07-26

 
 



Wish summer was everyday

2013-07-26

 En outfit bild som togs för några dagar sedan men som aldrig blev publicerad förens nu.



Sol & 30 grader varmt

2013-07-26

Idag och igår måste ha varit dem två varmaste dagarna på hela året, nästan jobbigt varmt.. Idag träffade jag Becka ett tag superkul att träffa henne igen eftersom vi inte hunnit träffas sen jag kom hem. För en stund sedan blev det massor av god frukt och kall cola i skuggan, alltid gott en sån här dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Nytt

2013-07-25

 
Gårdagens inköp, två tröjor en vit av märket Angelology och en svart av märket Bondelid. Nu ska vi åka till min morbror som fyller år, så ha en fortsatt bra dag.



Dagen

2013-07-24

Idag åkte hela familjen till Västerås för att handla på Ikea, som vanligt var det jag som köpte flest saker.. Fick bland annat med mig en klädställning hem som jag velat ha länge och lite annat till rummet. Jag och Elin gick även in på lager 157 och jag köpte två fina tröjor, jag kan visa dem imorgon. Efter shoppingen åkte vi hem till farmor och farfar för att fika, supermysigt att träffa dem lite.
 
Fick en kommentar idag om att det var en läsare som hade känt igen mig när jag var i Västervik för ett tag sedan, superkul att bli lite igenkänd. Ni får jätte gärna komma fram och hälsa om ni känner igen mig det är bara roligt!
 
En bild tagen lite söder om Västervik, ni kommer att få stå ut med massor av semesterbilder ett tag framöver.



And I, I felt infinite

2013-07-23

A light breeze blew you hair softly around
The sun sent its' last rays over the hill
The Waves hit the stones gently at the beach
and I, I felt infinite
 
 
 

Tre bilder tagna av Elin precis i början av semestern, den bästa känslan när det inte finns några måsten och bara segla, fota, bada och sola i tre veckor framåt. Men nu är det skönt att vara hemma igen måste jag ändå säga.
 



Hallonsmoothie

2013-07-23

Idag har jag en riktigt lugn förmiddag/eftermiddag, sov till 10 och gjorde hallonsmoothie till lunch. Nu tänker jag fixa det sista med bloggen fram tills ikväll då några vänner till familjen kommer över på grillkväll. Jag har även massor av bilder att visa er från seglingssemestern. Hoppas ni får en bra dag!
 
 
 



Linajohansson.webblogg.se

2013-07-18

Hej jag heter Lina Johansson och bloggade tidigare på lifeaslina.webblogg.se. Jag antar att dem flesta som läser det här kommer från min gamla blogg men för er andra så är jag 15 år alltså född 1998, jag bor i Enköping som är en liten stad mellan Västerås och Stockholm. På min fritid gillar jag att vara med mina vänner, shoppa, titta på serier, baka och fota som är mitt störta intresse. Fotar gör jag med min Nikon D3200 som jag fick när jag konfirmerades. Jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg!
 
 

RSS 2.0