Grillning i hamnen

2015-04-25

 I dag cyklade jag ner till hamnen vid lunch för att grilla korv med min familj som redan var där och hade sjösatt båten. Det var riktigt härligt att spendera lite tid utomhus trots att det var en aning kallt då det är första dagen på länge som solen inte har visat sig mer än korta stunder. Därefter tog jag och Elin en promenad och sedan cyklade jag till gymmet för att träna mage. Har haft en riktigt bra lördag än så länge och ikväll kommer farmor och farfar på middag och jag har hört att vi ska beställa kina mat vilket låter väldigt gott. Önskar er en bra lördag, kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-04-25 @ 17:32:42
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0