"17 år i staden"

2015-04-16

Idag är det min tur att fylla år och har hittills haft en riktigt bra dag. Vaknade av att familjen sjöng för mig och fick därefter några riktigt fina paket. När jag sedan kom till skolan hade Johanna och Jossan köpt kvarg och funlight till mig hahaha godaste kombinationen :)). När jag kom hem från skolan tog jag en kort springtur och har nyss duschat efter det. Nu väntas en god middag med familjen, kommer bli riktigt mysigt och sen så kommer släkten och firar både mig och Anton i helgen. Jag verkligen älskar känslan av att fylla år då det gör en helt vanlig dag till något lite mer speciellt.
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Stort grattis i efterskott :)

2015-04-19 @ 17:14:44
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0