Facts about me

2014-11-14

I brist på andra idéer för inlägg kommer här 4 fakta om mig
 

Tiden skrämmer mig. Allt går för snabbt och jag önskar verkligen att det fanns en pausknapp så att man kunde pausa och få ut mer av alla bra stunder.
 
Den senaste tiden har jag fått lära känna mängder av nya människor Sedan jag började i gymnasiet har jag fått lära känna massa nya härliga människor. Några som jag viste vilka de var sedan tidigare men även en del helt nya. Så glad för att jag fått lära känna alla.
 
Jag längtar efter snön. När vissa hör mig säga detta kan de knappt förstå hur jag tänker men hur mysigt är det inte när det är vitt ute, att få åka skidor och fota i vinterlandskap?
 
Jag älskar frukost. Frukost är den absolut bästa måltiden under hela dagen speciellt om helgerna då man gör något riktigt gott och kan ta det lugnt. Att man även har hela dagen framför sig bidrar också till att frukosten blir riktigt bra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kmstyle

jag längtar också efter snön, och älskar frukostar :)

2014-11-14 @ 13:37:00
URL: http://kmstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0