Jag saknar dig

2014-02-11

Jag saknar dig Linus, jag saknar hur du alltid satt bredvid mig på min stol när vi åt frukost, jag saknar att höra ditt jamande så fort man kliver innanför dörren, jag saknar hur du alltid tiggde mat i köket, jag saknar att ha dig bredvid mig i soffan, jag saknar dig.
 
Idag hade jag muntliga nationella i svenskan, det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle bli. Imorgon har jag muntliga i engelskan får väl se hur den går.. Men skoldagen gick faktiskt riktigt bra idag, fick mycket gjort och blev klar med en inlämningsuppgift så det var skönt. Direkt efter skolan cyklade jag ner till friskis och tränade och nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt här hemma.

Kommentarer
Postat av: malin

åh, vad hände med Linus då? <3

2014-02-11 @ 23:30:15
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0