Det bara regnar

2014-02-15

När kan detta dåliga väder ta slut? Det har varit grått och regnat/snöat till och från i flera veckor känns det som, har vi ens sett solen de senaste månaderna? Jag vill fota mer än bara inomhusbilder eller på saker jag endast fotar för att lägga ut bilder på bloggen. Får panik.. Men nu på lovet så måste ju i alla fall solen visa sig någon gång? Och då tänker jag passa på att fota.
 
Idag började jag dagen med lite träning, var på ett jympa intensivpass. Tycker de passen är riktigt bra och lagom jobbiga. Annars så har jag massor med små saker jag behöver fixa som jag inte har haft tid med när det har varit skola och så. Så det är hur min dag ser ut, inte jätterolig men helt okej ändå. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ☆Z I N J A☆

vad fin bild!
men håller med, eländet måste sluta!

2014-02-15 @ 16:13:42
URL: http://zinja.blogg.se/
Postat av: Amanda Lindstrand

Fin bild men tråkigt med regn!

2014-02-16 @ 06:26:16
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0