Middag hos farmor & farfar

2014-12-03

Här är två bilder från i lördags då vi var på middag hemma hos farmor och farfar, det var supermysigt och riktigt god mat som alltid.
 
Idag har varit en riktigt pluggdag, skolan tar verkligen död på mig för tillfället och speciellt matten. Först var jag som sagt i skolan, sedan tränade jag lite snabbt och därefter fortsatte jag med pluggandet här hemma. Det enda roliga denna dagen hade att erbjuda var en mysig lunch på Wickmans med tjejerna i klassen, är glad för att jag har en så bra klass! Nu har jag precis lagt undan matteboken och ska ta det lugnt ett tag, vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna Olsson

Efter skolan gick jag hem till en kompis och pluggade där, käkade lite och tog det lugnt. Kom hem för ett tag sen och fortsatte plugga. Tog en liten paus men ska strax ta tag i det igen :)

2014-12-04 @ 20:23:22
URL: http://hhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0