När skolan tar över

2015-03-23

Jag orkar inte längre, har matteprov på onsdag och massor att plugga till det fram tills dess och sedan har jag teknikprov på fredag som känns som en omöjlighet. Fick en lång lista med saker vi ska kunna till det och jag kunde kanske två utav dem men det värsta är att jag inte har tid att plugga på det för jag har även matten. Det känns inte mänskligt att klara av det här längre för det är så mycket och jag vet inte vad mer jag kan göra för att nå de betyg jag vill ha. Hade det bara varit ett prov hade det gått men två svåra prov på en vecka där vi dessutom fick materialet för att plugga idag och har en genomgång på det sista imorgon. Snälla ge mig bara lov nu för jag orkar inte den här veckan. 
 
Som ni kanske förstår utav det här inlägget så kommer min uppdatering inte vara den bästa denna vecka för kommer plugga all ledig tid och har till och med ställt in alla träningspass så det känns inte speciellt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0