Från förra året

2015-03-02

Bild från förra året men tog fram min skinnjacka idag, vårkänslor!
 
Idag var jag ledig från min första lektion som var svenska eftersom jag hade mitt seminarium förra veckan så jag fick en skön sovmorgon. Även min sista lektion blev inställd vilket var mindre bra då det var Fysik som vi även har prov i på onsdag. Behöver verkligen all hjälp jag kan få nu då jag verkligen vill lyckas klara provet med bra betyg och för tillfället förstår jag inte mycket alls. Så sedan jag kom hem vid halv tre har jag mest pluggat, usch så tråkigt det är finns så mycket mer roliga saker jag vill göra men det får helt enkelt vänta.  
 

Kommentarer
Postat av: Céline

Gud så fin du är! :)

2015-03-03 @ 16:36:32
URL: http://evaceline.blogg.se/
Postat av: Isabell

Grymt snygg jacka! :D
Längtar tills jag kan ta fram min också, men det är lite för kallt här upp ännu :(

2015-03-04 @ 11:18:41
URL: http://isabellh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0