Onsdag

2015-03-04

Gammal bild eftersom det är svårt att hinna fota på vardagar
 
Idag hade jag mitt första fysikprov på gymnasiet och det var riktigt svårt och tiden räckte inte heller så det gick väl inte som jag hoppats. Men om jag har tur (väldigt, väldigt mycket tur) så klarade jag det i alla fall någorlunda bra. Efter skolan gick jag en promenad medan jag lyssnade på Ellinor och Hannas podcast och den var riktigt bra. Jag har även lagat middag till familjen och pluggat lite nu under eftermiddagen/kvällen och nu ska jag snart sätta mig i soffan framför biggest loser. Hoppas ni haft en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det gick säkert bra! Vilket delmoment var det? :)

2015-03-05 @ 17:11:52
URL: http://isabellh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0