Windy

2015-04-10

Det är fredag vänner! Efter en extremt trött skolvecka är det äntligen helg. Har som ni kanske märkt inte haft så stor motivation till att blogga i veckan men nu känner jag att inspirationen kommer tillbaka och det kanske även blir en ny design här på bloggen inom kort. Idag efter skolan tog jag och Elin cyklarna till en bit utanför Enköping för att fota, som ni kan se på bilden här ovan så var det väldigt blåsigt men någon fin bild hoppas jag på att vi fick. 
 
Igår var jag på återträff på kunskap vilket var väldigt trevligt, träffade även Becka och Ebba ett tag innan vi gick dit tillsammans. Hade inte träffat dem på allt för lång tid så det var kul det med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0