Söndagsträning

2015-04-19


Halloj! Har stått tomt här i några dagar nu dels för att jag inte orkat/ haft tid och för att det är något konstigt med vårt wifi här hemma som gör så att jag inte kommer in på min blogg. Igår var släkten över och firade mig och Anton, hade en riktigt mysig dag med härliga människor och fina presenter. Idag startade jag dagen med en 3 km springtur följt av 3 km powerwalk och därefter direkt till gymmet för att träna rygg/armar. Har även suttit ute i solen och pluggat idag vilket var riktigt skönt, nu väntas middag och sedan serier resten av kvällen. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vad härligt med träning :)

2015-04-19 @ 18:06:51
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0