Söndag

2015-04-26


Dagens enkla lunch

Idag vaknade jag till strålande sol så direkt efter frukosten satte jag mig ute och solade i någon timme, såå skönt. Därefter tog jag en springtur på 7km som gick riktigt bra. Nu har jag massor av plugg att göra vilket är mindre kul men det som ska bli skönt är att det bara är 3 skoldagar för mig den kommande veckan. 

Igår lyckades jag på något konstigt sätt förstöra vårt internet här hemma så för tillfället har jag bara tillgång till internet på mobilen. Som ni kanske förstår så kommer min uppdatering inte vara speciellt bra tills problemet är fixat men ska försöka slänga in några inlägg från mobilen.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2015-04-26 @ 17:26:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0