Sista lovdagen

2015-04-06

Idag åkte vi till farmor och farfar på lunch och det bjöds på en supergod blåbärspaj till efterrätt. Därefter åkte vi vidare till mormor och morfar och även där bjöds det på fika och sedan en god middag som ni kanske kan förstå så har jag inte gått hungrig idag, haha. Imorgon väntas skola igen men det känns helt okej ändå eftersom jag varit borta hela lovet så ska det bli kul att träffa alla igen osv. Dock så vet jag att jag redan imorgon kommer ha en helt annan inställning men det är bara 64 dagar kvar till sommarlov, hur kan tiden ha gått så snabbt? 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2015-04-06 @ 21:43:40
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0