Ny design

2015-04-12

Som ni kanske har märkt så har det blivit en ny design på bloggen och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Finns kanske några småsaker som jag ska fixa till men annars så är den klar. Vad tycker ni?
 
Hade en bra kväll igår, vi satt ute och grillade hamburgare tills det blev för kallt och gick då in och gjorde lite allt möjligt. Idag började jag dagen med en springtur, sprang 7 km för första gången detta år så det gick riktigt bra och sedan har jag även pluggat och bakat bullar. Nu ska jag sätta på någon bra film och ta en lugn kväll, den kommande veckan händer det en hel del bland annat så fyller både jag och min bror år. 

Kommentarer
Postat av: Hanna Olsson

Tycker den är skitsnygg! As usual är hela din blogg det!

2015-04-12 @ 22:02:35
URL: http://hhannis.blogg.se/
Postat av: Mathilda Dahlin

Tittade runt lite, fin blogg du har!

2015-04-16 @ 17:05:24
URL: http://mathildasdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0