Långhelg

2015-04-29

 
Efter dagens lektioner och engelska nationella tar jag nu långhelg. Dagen har i stort varit bra började med att skriva en uppsats i engelska nationella och det gick väl helt okej tror jag. Därefter hade jag ca 2 timmars håla då jag cyklade hem och åt bananpannkakor till lunch och fotade självporträtt. Nu har jag precis kommit hem och ska ta tag i lite plugg. Blir ingen träning för mig idag då jag kände att jag behövde en vilodag men kanske tar en liten promenad senare om tiden finns. Imorgon är det valborg vilket kommer bli hur bra som helst!!

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

fin du är! skönt att det också gick bra för dig på nationella :)

Sv: jodå det gick faktiskt bra!! det tog typ en kvart för mig att börja haha, sedan bara rullade det på typ! :)

2015-04-29 @ 19:30:00
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0