7 April

2015-04-07

En bild som är tagen för ganska exakt ett år sedan
 
Dagen har rullat på bra, började dock med en väldigt seg teknik lektion och därefter var det spanska. Efter lunch hade vi idrott vilket var roligt sedan hade vi matte som sista lektion där vi även fick tillbaka våra prov och jag är riktigt nöjd med mitt resultat. Efter skolan var jag först på en snabb synkontroll för mina linser och sedan tog jag en springtur innan middagen. Nu måste jag öva på mitt tal jag ska hålla imorgon på muntliga nationella i svenskan, usch det är verkligen inte vad jag känner för men ju säkrare jag blir på det desto bättre går det imorgon så det är bara att kämpa på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0