2015-04-27

2015-04-27

Ett självporträtt från förra året, längtar efter tid till att fota självporträtt ute under blommande träd.
 
Idag när jag kom hem insåg jag att vårt internet var fixat, pappa hade tydligen suttit i flera timmar under dagen för att fixa problemet. Ett stort tack till honom. Dagen i skolan var väl dock inte den bästa, la energi på fel saker som dessutom är var helt onödigt då det är sådan som jag själv inte kan påverka speciellt mycket. Direkt efter skolan mötte jag upp Elin på gymmet och vi körde ett riktigt bra rygg & arm pass där jag fick släppa dagens tankar vilket var skönt. Nu väntas en god middag och sedan spanskaplugg inför morgondagens prov. 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bill

Nu längtar man ju ännu mer till sommaren.. jätte fin bild!

2015-04-27 @ 18:44:32
URL: http://matildabill.se/
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fin bild!!

2015-04-27 @ 18:46:42
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0