Lördag 24/1

2015-01-24

Älskar vinter och snön men kan inte låta blir att sakna dessa sommardagar i skärgården
 
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen den senaste tiden men det har varken funnits tid eller motivation till det de senaste dagarna men jag ska försöka bättre mig nu när inspirationen börjar komma tillbaks. Idag har jag haft en väldigt lung lördag vilket har varit skönt har pluggat, städad och bakat lite annars har jag mest gjort ingenting. Nu sitter jag och tittar på handboll på tv med familjen och när jag har skrivit klart detta ska jag hämta en skål med glass, mmm så gott! Eftersom jag endast ätter onyttiga saker på helgerna så blir det extra gott. 

Kommentarer
Postat av: Bintan

Ibland behöver man en liten bloggpaus för att sedan ta fart på nytt :-) Längtar oxå till sommaren! Även om vinter så klart har sin charm den med.

2015-01-24 @ 20:13:16
URL: http://bintan.se
Postat av: Malin Lindgren

Herregud så vacker du är *_*

Ibland är inte bloggmotivationen på topp o har själv inte haft någon men just nu känns det som jag har hur mycket som helst att blogga om faktiskt! :)

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mycket träning, om mitt distansförhållande med min blivande soldat som bor 35 mil bort från mig, i Kil närmare bestämt, och mycket mer, kram! :)

2015-01-24 @ 21:15:16
URL: http://malinviola.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad fin du är :D

2015-01-24 @ 21:58:17
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0