Pizza fredag

2014-10-24

En rörig och suddig mobilbild, men bättre det än ingen bild alls.
 
Nu är det äntligen höstlov, som jag har längtat. Tror det kommer att bli ett riktigt bra lov med massor av roligheter, har en del saker planerat men det kommer även dyka upp några spontanare har jag en känsla av. Ser även fram emot att göra ingenting, bara ligga i sängen och kolla på serier m.m. 
 
Idag gick skoldagen bra, det ända jobbiga var matte som sista lektion då jag var allt för trött för att kunna koncentrera mig. Har nyss ätit och bakat pizza med pappa och Anton, riktigt mysigt och fredagskänslan är på topp. Nu ska vi kolla på Idol och äta glass, hoppas att ni har en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du får ett underbart lov! :) Gott med pizza.

2014-10-24 @ 22:14:27
URL: http://elin-mylife.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes

Du tar sjukt fina bilder, jätte fin blogg :) Ha ett bra lov :)

2014-10-25 @ 11:43:18
URL: http://agnesolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0