Två från idag

2014-03-28

Äntligen fredag säger jag bara, den här veckan har vi haft riktigt mycket i skolan och nästa vecka lär det nästan bli lika mycket för min del, suck. Men först så ska det bli skönt med helg. Idag när jag kom hem sken solen så jag satte mig ute ett tag, riktigt mysigt och varmt. Efter det har jag varit på en springtur, älskar att springa med bra musik det blir så härligt! Min balklänning kom även med posten idag, tyckte om den riktigt mycket så ska nog köpa den. Äntligen så har jag hittat en klänning som jag tycker om!



Kommentarer
Postat av: Frida

Finns inget bättre än att springa till bra musik!
Kul att du hittat balkläning, har själv jättepanik med det nu...:)

2014-03-31 @ 14:13:16
URL: http://fridahagstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

wihooo

2014-04-04 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0