21:57

2014-02-06

Vintern blev tyvärr kort, vill fota fler bilder som denna.. men måste endå säga att det känns skönt att det snart är vår.
 
Sitter just nu i min systers säng med hennes dator i knät eftersom den andra var upptagen och jag inte har någon egen. Den här dagen har varit riktigt lång, den började bra men nervöst med att jag höll mitt tal i Engelskan vilket gick riktigt bra för att vara mig. Efter det har allt bara gått sämre och inget har gått riktigt som jag ville. Har även varit jättestressad hela dagen över en inlämningsuppgift vi har tills imorgon (eller hörde jag tisdag av någon?) Eftersom jag inte var riktigt säker satt jag större delen av kvällen med den men har även hunnit med en sväng till gymmet. Vilket jag nu i efterhand ångrar att jag gjorde. Hade varit mycket bättre att stanna hemma och plugga, vi har sjukt mycket i skolan nu. Jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh, lycka till med pluggandet! Hoppas du fixar det här på ett eller annat sätt.
Vacker bild :)

2014-02-06 @ 22:21:14
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: cecilia

fin bild!
ett stort lycka till :) kommer säkert gå vägen

2014-02-07 @ 08:11:17
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0