Waves

2014-08-24

Följde med ut i båten i fredags som ni säkert har förstått då det har stått tomt här. Vädret var inte det bästa så det hade nog varit roligare här hemma men jag tog med datorn så har redigerat och fixt med massor av bilder, sånt som jag inte prioriterar när jag hemma så det var skönt att få gjort. Kom hem vid två idag och har sedan dess har jag tränat, gjort hårinpackning och nu målar jag naglarna. Nu ser jag fram emot en ny vecka i gymnasiet, om några veckor kommer jag inte alls förstå hur jag kunde se fram emot skola men nu när det är så mycket nytt så är det rätt kul. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Fina bilder! :)

Postat av: Anonym

Superfin blogg :)

2014-08-25 @ 02:47:00
Postat av: Sofia

så fint :)

2014-08-25 @ 06:41:47
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0