Från en vinterdag

2015-01-08

Dessa två bilder är ifrån en av de få vinterdagar vi fått, skulle inte ha något emot fler såna dagar med snö och minusgrader. 
 
Igår kväll verkade det som min dator gått sönder, förstå paniken jag fick med tanke på alla bilder som inte fanns sparade på andra ställen men som tur var så fungerade den idag igen. Idag började även skolan igen som jag skrev igår, det var en riktigt seg och tråkig dag men jag tog mig igenom den och förhoppningsvis så blir det bättre imorgon. Efter skolan gick jag till gymmet och körde ett rygg och armpass som jag avslutade med lite kondition, ska i alla fall bli skönt att komma in i rutiner igen. Nu är jag riktigt trött och kommer troligtvis inte göra mycket mer idag.

Kommentarer
Postat av: i vätan på lilla J ❤️

Vilken fin header du har! :)
Hoppas det går bra i skolan!

2015-01-08 @ 20:00:46
URL: http://barnett.blogg.se/
Postat av: Amanda♥

Vilka härliga bilder!

2015-01-08 @ 20:30:13
URL: http://amandaforsman.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0