Torsdag

2015-02-19

Idag började jag dagen med att lämna in mitt CV på ett café här i Enköping, får se hur det går men hoppas verkligen att jag får ett jobb vilket skulle behövas. Därefter gick jag till gymmet där ha körde ett arm/rygg pass som avslutades med några kilometer på löpbandet. Annars så har jag pluggat lite idag då jag har spanska prov och svenska seminarium direkt efter lovet och fysikprov veckan därpå. Ikväll ska jag träffa Johanna och Jossan så det kommer bli kul, hoppas ni har en bra torsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Spännande, hoppas det går bra och att du får jobb! Har själv börjat jobba på ett CV nu och vill söka på ett Café här i Västervik där jag bor men utan erfarenheter och utbildning är det ju inte alls lätt att få jobb :/

2015-02-20 @ 18:08:55
URL: http://malinviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0