Tre favoritserier

2014-05-30

Handlar om några ungdomar som bor i New York som utsätts för massor av skvaller om dem själva på en blogg. En superhärlig serie med fina budskap, härliga stunder och spänning.
 
Den serien jag kollar på just nu, har än så länge kommit till säsong 4. Den är superbra och handlar också om några ungdomar fast denna utspelar sig i Kalifornien. Massor av kärlek, drama m.m, helt klart värd att titta på.
 
Min favoritserie genom alla tider, har kollat på hela serien flera gånger från början till slut och jag fullkomligt älskar den. Det händer alltid något nytt och det finns ingen serie som har så fina citat och budskap som denna.
 
Här är mina tre favoritserier men tycker också om Pretty Little Liars, Glee m.fl väldigt mycket. Vilka är era favoritserier?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0