De senaste dagarna

2014-05-02

Min bloggning har inte varit på topp den senaste tiden men den kommer heller inte bli så mycket bättre de kommande veckorna då vi har deadline i skolan om bara tre veckor men efter det ska jag bli bättre på att blogga igen.
 
På valborg åkte jag och Ebba hem till Josefine där vi grillade, kollade på gamla disney filmer och sov över. Det var en super bra dag med två av mina favoriter. Igår kom jag hem från Josefin vid lunch och åkte då direkt till Västerås för att shoppa, hittade en del välbehövliga saker. Kanske hinner fota det så att jag kan visa er någon dag. Efter shoppingen åkte vi hem till farmor & farfar på middag, supermysigt som alltid. Idag har jag pluggat massor och varit ute på en springtur. Nådde mitt mål och sprang 10 km, känner mig riktigt nöjd nu måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin bild :)

2014-05-03 @ 09:17:03
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0