13 Maj

2014-05-13

Har inte haft tid till att fota eller redigera några nya bilder på länge så det fick tyvärr bli en gammal bild
 
Nu var det länge sedan jag hade tid att blogga men snart så är jag tillbaka som vanligt, bara några prov och inlämningsuppgifter kvar innan deadline som är på fredag nästa vecka. Idag blev jag iallafall klar med matten och igår blev jag klar med musiken, det är så skönt när man kan börja stryka saker på den allt för långa "göra innan deadline listan". 
 
Igår hade vi spexfoto i skolan, min klass hade temat sport. Jag kan fota resultatet sen när vi får bilderna så att ni får se hur det blev. Jag var även på körskolekurs igår kväll, det var något av det tråkigaste jag har gjort men det ska dock bli kul att börja övningsköra men en aning läskigt också. 

Kommentarer
Postat av: Fannie

Otroligt bra! hoppas du får en fin kväll :) kram

2014-05-15 @ 22:26:54
URL: http://ffanniejonsson.blogg.se
Postat av: Hanna

Jättefin bild! :)

2014-05-19 @ 00:47:06
URL: http://hannaljungbergss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0