En bättre Torsdag

2014-03-27

Bild från i helgen då jag och Elin fotade så bilden är tagen av henne.
 
Min torsdag har varit riktigt bra trots att den började med ett so prov som var mycket lättare en vad jag hade förväntat mig så det kändes superbra. Vi hade även orientering i skolan och även fast att jag inte gillar orientering så var det helt okej då vi fick vara ute i det fina vädret! Efter skolan var jag en sväng på gymmet med Josefine, vi körde armar och det var ett riktigt jobbigt men bra pass. Senare på kvällen var det tjejkväll på stan, var där med Evelina och det var supermysigt. Lyckades tyvärr inte hitta något men det kanske var bra då jag kan spara mina pengar till något som jag verkligen vill ha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh så himla fint ljus på bilden!

Ha en bra helg!

2014-03-28 @ 16:42:43
URL: http://www.patetikekonst.blogspot.se
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Åh vad fin!

2014-03-28 @ 18:00:58
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0