BloggPaus

2014-03-07

Jag har nu bestämt mig för att ta en bloggpaus på obestämd tid, jag kanske kommer tillbaka redan om några dagar eller så tar det några veckor tills jag är tillbaka igen om jag inte bestämmer mig för att sluta blogga helt. 
 
Anledningen till att jag känner att jag behöver en paus från bloggen är för att jag inte orkar eller har tillräckligt med tid. Jag har alltid försökt uppdaterat bloggen varje dag och med flera inlägg om dagen men det funkar inte när det inte finns någon tid eller inspiration till att blogga. Jag antar att jag kommer att sakna att blogga eftersom det är något jag älskar att göra och isåfall så är jag tillbaka redan inom några dagar med massor med ny inspiration till bloggen. 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

det är riktigt synd för jag gillar verkligen dig och din blogg <3

2014-03-07 @ 23:21:03
URL: http://cuteevelina.blogg.se
Postat av: Sanna Johansson Bizzozero

Hoppas du kommer tillbaka snart, du tar så himla fina bilder! :)

2014-03-08 @ 10:59:19
URL: http://ssannabizzozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0