Today's

2014-01-24

Det fick bli en enkel och mysig outfit idag, tröjan är som ni ser från hollister, koftan från espirit, halsbandet från ur & penn och jeansen från serious sally.


Våran skola har som jag nämnde i våras ett utbyte med en skola i England där 20 elever från våran skola får åka till England och bo hos en familj under en vecka på sommaren. Nu har de engelska eleverna kommit till vår skola för att vara i Sverige en vecka och bo hos de som bodde hemma hos dem. Jag hade ju tyvärr inte turen att få vara med i det här utbytet men jag har ändå varit med de engelska eleverna lite idag i skolan. Vi satt bland annat och åt med några av dem, det var en rolig upplevelse måste jag säga eftersom det är så mycket som är  annorlunda här i jämförelse mot England.

 

Idag efter skolan gymmade jag med Frida igen, det blir mycket roligare när man tränar tillsammans med någon. Efter det så har jag duschat, gjort ansiktsmask och ätit en mysig middag tillsammans med Mamma och Anton. Nu ska jag sätta på någon bra film och ta det lugnt efter en lång skolvecka. 


Kommentarer
Postat av: My

Fin kofta!

2014-01-24 @ 19:31:16
URL: http://myyfransson.blogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Jättefin outfit :)

2014-01-24 @ 20:11:34
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Lowa

Finis! Såg att du lagt ut ett inlägg med hur man lär sig mer om bländaren, kan du inte lägga ut lite med vilka motiv som är bäst att fota. Tex: hur man lär sig manuellt? :)

2014-01-25 @ 15:05:58
URL: http://lowaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0