Q/A

2014-01-09

Q- Vet du vad du kommer välja för inriktning sen? 
 
A- Ja, jag bestämde mig för några veckor sedan att jag vill gå teknik med inriktning på design på westerlundska gymnasiet här i Enköping. Har alltid vetat att jag ville gå i Enköping för att slippa pendla men inte vetat riktigt vad jag vill gå. Men för några veckor sedan var vi med skolan på westerlundska för att kolla lite men då hade jag inte bestämt om jag ville gå teknik eller natur (de två som jag har funderat mest på). Efter att vi hade varit där tyckte jag att teknik verkade mycket roligare och bättre för mig så då kände jag att mitt val var enkelt. 
 
Vad ska ni andra 98:or välja för inrikitning/program? 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som ett fint val! Jag hoppas du väljer inriktning för att du är intresserad av det och inte för att det sägs att man får lättare jobb om man går en viss utbildning.

Många väljer natur, teknik eller handel för att det "är lätt att få jobb" (det är det inte!), och sen ångrar sig för att de läste så bra kurser men får ändå inget jobb.

Jag sökte in på IT-Media och det är vad jag vill hålla på med. Dock slutade jag IT-Media och gick bara Media för att jag ville ha bättre fotolektioner och läsa journalistik. Dock fick jag inte längre läsa webbdesign då vilket jag i nuläget ångrar eftersom det är så kul!

Hoppas du blir nöjd! och ångrar du dig, ja då är det bara att byta! Det är det som är bra med gymnasiet, att man kan testa på vad man gillar :)

2014-01-09 @ 18:56:48
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Isabelle

Var ett tag sen jag skulle välja gymnasium, men minns vilket pyssel det var, som att jag skulle välja i stockholm så finns det ett helt av av gymnasium också. :)
Hoppas att du blir nöjd med ditt val och att du kommer in :)

2014-01-09 @ 19:00:27
URL: http://onlyisabellee.blogg.se
Postat av: E M M A ♡

Jag håller också på att tänka på mitt val nu. Det är så svårt, det är så mycket som jag vill egentligen. Har vart inne på att gå någonting där man får fota mycket men känner mest att det ska vara en hobby. Så nu är jag mest inne på att gå samhäll med inriktningen media, sedan får vi helt enkelt se vad som händer. Bra att ha en bred grund iallafall :D

2014-01-09 @ 19:37:02
URL: http://geminkaninmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0