Healthy food

2014-01-09

Älskar såna här bilder av nyttig mat, jag blir så inspirerad till att laga något riktigt gott och nyttigt. Får se om jag får tid till det de närmaste dagarna. Bilderna är i alla fall ifrån weheartit. 
 

Idag har jag varit hemma hos Ebba, vi gjorde klart ungefär hälften av hemstudieuppgifterna och planerar att göra resten imorgon. Jag har även varit på utvecklingssamtal idag, det gick jättebra och det känns skönt att få göra klart allt i alla ämnen den här terminen. Så att man får ett avslut på allt man jobbat och kämpat för de senaste åren. Nu ikväll är jag hemma och har kollat på gossip girl, är på sista säsongen nu. Det är så bra!

 

Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Åh mums!

2014-01-09 @ 21:37:31
URL: http://www.hjjonsson.se
Postat av: Liza Ellisson

mmm det är så gott med nyttig mat, älskar att kunna äta utan att få dåligt samvete haha :)

2014-01-12 @ 11:30:10
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0