Träning

2014-02-25

Efter skolan idag cyklade jag ner till Friskis och Svettis för att träning, körde lite kondition och mage. 
 
Ni vet den här känslan som alla pratar om som man får efter ett bra träningspass? Jag älskar den, på senaste tiden har jag även börjat tycka att det är riktigt kul att cykla iväg till gymmet och träna, det känns så bra! När jag tränar brukar jag köra lite blandat kondition och styrka, ofta börjar jag med en halvtimme på springbandet och sen kör jag en timmes styrka efter det. I sommar skulle jag vilja klara av att springa en mil, jag tycker det är viktigt med mål inom träningen så att man har något att sträva efter. Om jag kommer klara det, det visar sig men jag kommer behöva träna riktigt mycket kondition för det eftrsom jag nu bara orkar springa runt 5km. Det är i alla fall hälften av mitt mål, haha får se hur det här kommer gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0