Learn how to surf

2014-02-13

Något jag verkligen skulle vilja lära mig i framtiden är att surfa, kan tänka mig att jag skulle älska det när jag väl har lärt mig. Dock verkar det inte finnas några möjligheter till att lära sig surfa här i Sverige så får kanske prova på vindsurfing?

Idag har det varit en helt vanlig dag, läskigt hur alla dagar känns lika men sen när man kollar tillbaka så är de ändå olika. Jag har i alla fall vart i skolan och sen direkt efter så gymmade jag i nästan 2 timmar. Bästa känslan efteråt! Nu ska jag i alla fall kolla på det senaste avsnittet av pretty little liars och kanske äta lite frukt. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: tina

Har också tänkt på det! De hade varit sjukt kul att surfa, och coolt! Men kan tänka mig att det är riktigt svårt!:)
Det ser så härligt ut!:)

Ha de bra:)

2014-02-13 @ 22:56:37
URL: http://tinaolofzoon.blogg.se
Postat av: Carro

Jag har också gymmat, sen hade vi en rektyreringsövning :P

2014-02-14 @ 20:46:08
URL: http://carronbarrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0