Mysigaste bloggplatsen

2014-12-22

Den absolut mysigaste bloggplatsen är just nu vid granen i vardagsrummet. Idag började jag dagen med ett benpass på gymmet tillsammans med Elin och sen dess har jag tagit det lugnt här hemma. Fick reda på att jag vunnit på blogg.se:s julkalender som var i lördags, andra gången jag vinner nu så det är riktigt kul. Nu ska jag baka julkakor med mamma och sedan kollar jag troligtvis på någon film. Imorse när jag vaknade var det även lite vitt på marken igen så jag hoppas att det får ligga kvar till julafton.

Kommentarer
Postat av: Irini Vanessa Argiri

duktigt! o va mysigt! ska själv gymma imorn efter en månads paus haha

2014-12-22 @ 23:16:39
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0