Träningsmål

2014-08-26

Springa en mil innan vintern
Jag sprang en mil i våras ett antal gånger men nu har jag inte sprungit ordentligt på ett tag och jag vill verkligen lyckas med milen igen innan vintern. Ska försöka springa två gånger i veckan en tid framöver nu för att förbättra min kondition.
 
Bli bättre på att göra armhävningar
Jag skulle verkligen vilja bli bättre på att göra armhävningar och mitt mål är att kunna göra 30 i rad då jag klarade 20 för ett tag sedan.
 
Lära mig göra riktiga chins och framför allt orka
Något jag har velat klara av att göra länge är riktiga chins, orkar än så länge bara med hjälp från en maskin som gör det lättare vilket är rätt tråkigt, men snart så kanske jag i alla fall orkar en på egen hand. 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Härliga mål du har!

2014-08-27 @ 11:17:34
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Hanna Olsson

Det tycker jag låter som kanonbra mål! :D

2014-09-02 @ 21:53:33
URL: http://hhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0