Light it up

2013-09-05

Två bilder på Elin från en kvällsfotografering i Augusti.
 
Idag har jag haft jour i skolan vilket innebär att man hjälper till i köket hela dagen. Även fast att det är ett väldigt tråkigt jobb har vi skrattat riktigt mycket. Lyckads även med att en lärare tog min mobil för första gången på de tre år som jag har gått på kunskap, lärarna tar tyvärr våra mobiler om dem ser dem så det gäller att passa sig. När jag kom hem pluggade jag lite engelska eftersom den måste bli klar till nästa vecka och så gick jag på en liten promenad. Ville helst ut och springa men det får vänta tills jag är helt frisk från den förkylningen som jag lyckats få. Hoppas att ni har haft en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder! :)

2013-09-05 @ 19:44:27
URL: http://byfia.com
Postat av: Elin Ernér

Åh så fin du är, och väldigt fina bilder! Älskar skärpedjupet :)

2013-09-07 @ 12:15:09
URL: http://elinerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0