Sen en tid tillbaka

2013-10-13

Som i har märkt så har bloggen stått tom dem senaste dagarna vilket beror på att jag har haft fullt upp med annat. I måndags åkte jag till Falun med skolan och så åkte vi hem i fredags. Det var superkul vi har skrattat, ätit godis, busat med lärarna men även haft lektioner eftersom det trots allt är skola. Hade med kameran dit så jag kanske kan visa några bilder senare ikväll. I fredags när jag kom hem var jag så trött så jag orkade verkligen inte blogga.
 
Igår följde jag med och kollade när Anton spelade handboll eftersom vi åkte till min faster och åt middag på vägen hem, supermysigt. Idag har jag och Elin äntligen fått tid till att fota höstbilder. Vi har cyklat runt till lite olika platser och fotat så nu har jag mycket bilder att lägga upp. Resten av dagen har jag inget speciellt planerat vilket känns riktigt skönt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

fin bild :)

2013-10-13 @ 15:34:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Amanda Lundkvist

härlig höstbild! :D

2013-10-13 @ 16:55:38
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0