"Photography is a way of feeling.."

2013-10-19

Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... it remembers little things, long after you have forgotten everything.
 
Igår i skolan åkte vi till Upsala för att kolla på teater, usch gillar verkligen inte teatrar. Men dagen blev bättre då Ebba kom till mig på kvällen så lagade vi tacos och kollade på film. Hon sov över och har precis åkt hem och nu måste jag plugga, ligger efter i det mesta vilket inte känns så där jättebra.  Jag ska även försöka hinna med att träna och baka idag men får se om jag orkar. Får ofta den där känslan innan helgen att den här helgen ska jag träna, plugga, fota osv men sen när helgen kommer ligger jag mest och kollar på serier. Så får se om det blir så även denna.

Kommentarer
Postat av: malin

fin bild! <3

2013-10-19 @ 19:35:14
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0