Dagen

2013-07-24

Idag åkte hela familjen till Västerås för att handla på Ikea, som vanligt var det jag som köpte flest saker.. Fick bland annat med mig en klädställning hem som jag velat ha länge och lite annat till rummet. Jag och Elin gick även in på lager 157 och jag köpte två fina tröjor, jag kan visa dem imorgon. Efter shoppingen åkte vi hem till farmor och farfar för att fika, supermysigt att träffa dem lite.
 
Fick en kommentar idag om att det var en läsare som hade känt igen mig när jag var i Västervik för ett tag sedan, superkul att bli lite igenkänd. Ni får jätte gärna komma fram och hälsa om ni känner igen mig det är bara roligt!
 
En bild tagen lite söder om Västervik, ni kommer att få stå ut med massor av semesterbilder ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Superfin bild!
sv: men det är väl klart jag hänger med :)

2013-07-25 @ 08:26:23
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Clara

Så vacker bild!

2013-07-29 @ 20:38:46
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0