Om mig

2013-01-02

Mitt namn är Lina Johansson som ni säkert redan har listat ut och jag är född 1998. Jag går första året på teknikprogrammet här i Enköping och är riktigt nöjd över mitt val av linje. På min fritid gillar jag att fotografera, segla, baka, vara med vänner & familj m.m. Jag har även ett stort intresse för träning och spenderar många av mina eftermiddagar efter skolan på gymmet. 
 
Bloggat har jag gjort i flera år men på olika bloggar, min första hade jag kanske redan 2010 eller 2011 så som ni kan förstå så är blogga något jag verkligen tycker om att göra. Jag hoppas att ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den, är det något ni undrar är det bara att kommentera eller skicka ett mejl. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vad har du använt för objektiv till domhär bildena då du får sådan suddig bakrund? :)

2014-01-06 @ 20:06:27
URL: http://agnesjansons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0